Trurl z Klapaucjuszem Trurl z Klapaucjuszem
52
BLOG

Apel do Pana Eine o polubienie potencjału chemicznego ("mu")

Trurl z Klapaucjuszem Trurl z Klapaucjuszem Kultura Obserwuj notkę 2

Napisałem do Pana agitke o polubienie potencjału chemicznego. Czy tez "list otwarty". Chyba to ostanie to lepsze określenie, bo potencjał chemiczny w fizyce wynikł własnie przy okazji rozważania "układów otwartych".

Napisałem tekst w MS Word i przerobiłem go na PDF, ale przy okazji przerówbki jakieś niecne licho zjadło wszystkie polskie ogonki i apostrofy, zostawiając jedynie apostrofy przy "ó". Dywersja jakaś.

No to ja daje link i do wersji PDF-owskiej, i do Wordowskiej, w której ogonków brakuje tylko tam, gdzie mi sie nie wstawiły.

List jest dośc "łopatologiczny", bo a nuz zechca go tez przeczytać jakies inne osoby, nie znajace fizyki tak dogłębnie, jak Pan.

List otwarty -- PDF

List otwarty -- MS Word

Kreślimy sie z poważaniem,

T&K

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura